אינסטגרם היא רשת חברתית פופולרית עם כמות משתמשים גדולה מאוד, מה שהופך אותה לפלטפורמה תחרותית במיוחד בכל הקשור לשיווק, פרסום וחשיפה בין כל המתחרים.
אם תשאפו למקסם כל תכונה שאינסטגרם מאפשרים, תוכלו לשפר משמעותית את החשיפה שלכם לעוקבים פוטנציאלים. בין התכונות האלו, פוסט משותף באינסטגרם בולט כדרך מעולה להרחיב את טווח ההגעה שלכם ולתקשר עם קהל רחב יותר.
במאמר הבא נסביר לכם בפשטות איך עושים פוסט משותף באינסטגרם, שלב אחר שלב, כדי להבטיח שהתוכן המשותף שלכם ישפיע.
מה זה פוסט משותף באינסטגרם?
לפני שנתעמק בפרטים הספציפיים, בואו נבהיר מה זה פוסט משותף באינסטגרם (Collab). בעיקרו של דבר, העלאת תמונה משותפת באינסטגרם היא תכונה המאפשרת לשני משתמשים להעלות ביחד פוסטלפיד שלהם .
גם העוקבים של יוצר הפוסט וגם העוקבים של משתף הפעולה יכולים לראות את התוכן, מה שמכפיל את החשיפה. שיטת שיתוף זו היא גם אסטרטגיה מעולה להגברת החשיפה והיא גם מטפחת תחושת "קהילה" ושותפות בין העוקבים . רוצים לדעת איך מעלים פוסט משותף באינסטגרם? המשיכו לקרוא .
איך עושים פוסט משותף באינסטגרם - מדריך שלב אחר שלב
אם אתם רוצים לדעת איך עושים פוסט משותף באינסטגרם ב-4 שלבים, עקבו אחר ההוראות הבאות:
- יצירת הפוסט – התחילו ביצירת פוסט כפי שאתם עושים בדרך כלל. זה יכול להיות העלאת תמונה, קרוסלה של תמונות או סרטון שאתם רוצים לשתף עם הקהל שלכם .
- בחרו משתף פעולה – לאחר העלאת התוכן שלכם, המישכו למסך הכיתוב. כאן תהיה לכם אפשרות שנקראת כ"תייגו אנשים". תלחצו על אפשרות זו ותראו אפשרות חדשה שנקראת "הזמן משתף פעולה" (באנגלית Invite Collaborators). אינסטגרם תבקש מכם לחפש ולבחור את החשבון שאיתו ברצונכם לשתף פעולה.
- הזמנת משתף הפעולה – לאחר שבחרתם את החשבון שאיתו אתם רוצה לשתף פעולה, אינסטגרם שולחת הזמנה לאותו משתמש. משתף הפעולה חייב לאשר את הזמנה זו כדי שהפוסט ישותף בשני הפרופילים.
- פרסמו את הפוסט המשותף שלכם – לאחר ששותף לשיתוף הפעולה שלכם יאשר את ההזמנה, אתם מוכנים לשתף את הפוסט שלכם. שמות המשתמש שלכם וגם של שותפיכם יופיעו בכותרת הפוסט, מה שיסמן לעוקבים שזה פוסט משותף.
טיפים לאיך לעשות פוסט משותף באינסטגרם
- בחרו את השותף הנכון – ההצלחה של העלאת פוסט משותף באינסטגרם תלויה במידה רבה ברלוונטיות של משתף הפעולה לתוכן ולקהל שלכם. בחרו שותפים שהעוקבים שלהם קשורים בצורה כזו או אחרת ליעד הדמוגרפי שלכם .
- מעורבות ואינטראקציה – מעורבות לא נעצרת בפרסום. העלאת פוסט משותף באינסטגרם ביעילות כרוך באינטראקציה עם הקהל שלכם וגם עם הקהל של משתפי הפעולה שלכם באמצעות הערות והודעות ישירות.
- קידום בין פלטפורמות – אל תגבילו את קידום הפוסט המשותף שלכם לאינסטגרם בלבד. שתפו אותו בפלטפורמות אחרות של מדיה חברתית כדי למקסם את טווח ההגעה שלו .
- עקבו אחר התובנות שלכם – אינסטגרם מספקת תובנות חשובות עבור פוסטים משותפים. תעקבו אחרים כדי להבין טוב יותר את הקהל שלכם ושתוכלו גם לחדד את שיתופי הפעולה העתידיים שלכם .
סיכום
לדעת איך עושים פוסט משותף באינסטגרם יכול לעזור לכם להגביר משמעותית את טווח ההגעה של התוכן שלכם, למשוך קהל רחב יותר ולטפח שותפויות משמעותיות בתוך קהילת אינסטגרם. על ידי ביצוע 4 השלבים המתוארים במאמר הזה ושילוב האסטרטגיות האלה בתוכנית השיווק שלכם, תפתחו דרכים חדשות לצמיחה ומעורבות. המפתח לפוסט משותף מוצלח באינסטגרם כרוכה בבחירת השותף המתאים, ביצירת קשר עם הקהל שלכם ובאופטימיזציה מתמדת של האסטרטגיה שלכם על סמך תובנות.
עדיין לא הבנתם איך מעלים תמונה באינסטגרם ביחד? צריכים ייעוץ והכוונה? צרו איתנו קשר עוד היום והמומחים של About Digital ישמחו לתת לכם שירות.
שאלות נפוצות
איך לעשות פוסט משותף באינסטגרם באייפון?
המדריך איך לעשות פוסט משותף באינסטגרם באייפון נמצא במדריך שהעלינו, אין דרך שונה להעלות פוסט משותף באינסטגרם ומכשירי אייפון וגלקסי, זה מתבצע בדיוק באותו תהליך.
למה אני לא מצליחה לעשות פוסט משותף באינסטגרם?
גולשת שאלה אותנו "למה אני לא מצליחה לעשות פוסט משותף באינסטגרם?" – אין באגים בהעלאת תמונה באינסטגרם ביחד, הסיבה היחידה שיכולה להיות היא שגרסת אפליקציית Instagram שלך לא מעודכנת ולכן לא מופיעה האפשרות.
אפשר לעשות פוסט משותף באינסטגרם אחרי שעלה כפוסט רגיל?
אם כבר שיתפתם פוסט רגיל שברצונכם שיהיה פוסט משותף, יש לנו חדשות חדשות רעות – לצערנו אינסטגרם ביטלו את האפשרות להפוך פוסט רגיל לפוסט משותף באינסטגרם אחרי שעלה כבר. אם תרצו שהפוסט יהיה משותף תצטרכו להעלות אותו מחדש.
למה פוסט משותף באינסטגרם לא עובד?
אם העליתם ואתם לא מבינים למה פוסט משותף באינטגרם לא עובד, כנראה שהסיבה לכך היא שהפרטנר שאיתו אתם רוצים להעלות פוסט Collab באינסטגרם עדיין לא אישר את בקשתכם . סיבה נוספת לכך יכולה להיות שגרסת האפליקציה של אינסטגרם שלכם או של משתף הפעולה שלכם לא מעודכנת ויש לעדכנה.