גוגל טאג מנג'ר (Google Tag Manager) – מערכת ניהול התגים באתר

תוכן עניינים

זמן קריאה: 2 דקות

כשמדברים על שיווק דיגיטלי, יעילות ודיוק הם בחשיבות עליונה. גוגל טאג מנג'ר (GTM) הוא כלי שמשנה את האופן שבו משווקים ומקדמי אתרים פורסים ומנהלים תגים באתרי האינטרנט ובאפליקציות הנייד שלהם. אבל מה זה טאג מנג'ר וכיצד הוא משנה את משפיע על צורת הפרסום שלנו ועוזר לנו לשפר אותה? במאמר הבא נתעמק במהות של GTM ונבין מה הם היתרונות וההנחיות לגבי השימוש בו כדי לייעל את התובנות שמקבלים ע"י שימוש בו בצורה נכונה.

מה זה טאג מנג'ר?

Google Tag Manager הוא כלי חינמי שנועד לפשט את תהליך ניהול תגי המעקב באתר שלכם (קטעי קוד או פיקסלים למעקב) ללא צורך לערוך את הקוד של אתר אינטרנט. כלי זה מאפשר לעדכן במהירות ובקלות תגים וקטעי קוד, כולל ניתוח, מעקב המרות ותצורות שיווק, הכל דרך ממשק אחד.

מה החשיבות של GTM?

טאג מנג'ר פועל כגשר בין אתר אינטרנט או אפליקציה לבין שירותי המעקב והניתוח השונים שבהם הם משתמשים. על ידי ריכוז ניהול התגים, טאג מנג'ר לא רק חוסך זמן ומצמצם שגיאות אלא גם מבטיח שלאנשי השיווק תהיה שיטה ברורה ומסודרת למעקב אחר המרות, אירועים כמו השארת פרטים, לידים ועוד.
גוגל טאג מנג'ר

כיצד להשתמש בגוגל טאג מנג'ר

  • צרו חשבון GTM – התחילו בהרשמה לגוגל טאג מנג'ר והגדרת קונטיינר עבור האתר או האפליקציה שלכם. הקונטיינר מכיל את כל התגים של פרויקט מסוים.
  • הטמיעו את הקוד באתר שלכם – לאחר יצירת הקונטיינר, GTM תספק לכם קטע קוד להטמיע באתר שלכם. קוד זה מאפשר ל-GTM לנהל את התגים שלכם.
  • הגדרת תגים – השתמשו בממשק של טאג מנג'ר כדי להוסיף ולהגדיר תגים בהתאם לצרכי המעקב שלכם. זה יכול לכלול מעקב של גוגל אנליטיקס, מעקב המרות או כל תגי צד שלישי.
  • בדקו ופבלשו את התגים – לפני הפעלת תגים כלשהם, השתמש ובמצב התצוגה המקדימה ובמצב ניפוי הבאגים של GTM כדי לבדוק אותם. לאחר האימות, פרסמו את התגים כדי להפוך אותם לפעילים באתר שלכם.
  • מעקב ועדכון לפי הצורך – גוגל טאג  מנג'ר מקל על עדכון והוספה של תגים חדשים ככל שההשקעה בשיווק שלכם גודלת. ניטור קבוע מבטיח שהמעקב שלכם יישאר מדויק ורלוונטי.

יתרונות השימוש ב-Google Tag Manager

  • יעילות בניהול תגים – הממשק הידידותי למשתמש של GTM מאפשר עדכונים מהירים ופריסה של תגים, ומפחית את הצורך במשאבי מפתחים.
  • ביצועי אתר משופרים – על ידי טיפול יעיל בתגים, טאג מנג'ר יכול לעזור לשפר את זמני הטעינה של האתר שלכם בהשוואה למספר קודי מעקב ישירות באתר שלכם.
  • דיוק מעקב משופר – ניהול תגים מרכזי ממזער שגיאות ומבטיח איסוף נתונים מדויק יותר, מה שמוביל להחלטות שיווקיות מושכלות יותר.
  • גמישות ומדרגיות בין אם מנהלים אתר בודד או מספר אתרים ואפליקציות, GTM משתלב עם העסק שלכם ומתאים לצרכי התיוג ההולכים וגדלים שלכם.

 

זקוקים לעזרה הטמעת קוד גוגל טאג מנג'ר באתר שלכם? צרו איתנו קשר עוד היום והמומחים של About Digital ישמחו לבצע עבורכם את את ההטמעה או לתת לכם הנחיות מסודרות כדי שתוכלו לבצע זאת בעצמכם.

אהבתם את המאמר? נשמח אם תשתפו :)

Facebook
LinkedIn
WhatsApp
Telegram