השנה היא 2024 והתחרות בעולם השיווק רק הולכת וגודלת, לכן בעלי עסקים חייבים לנצל ולמנף כל כלי זמין כדי להגיע ללקוחות פוטנציאליים. אחד הכלים שצברו פופולריות בישראל הוא אפליקציית איזי – אפליקציה ידידותית למשתמש שמחברת אנשים עם עסקים מקומיים. במאמר הבא נסביר על היתרונות של פרסום באיזי ואיך לפרסם כמו שצריך את העסק שלכם .
מהי אפליקציית איזי?
איזי היא אפליקציה ישראלית שנועדה לעזור למשתמשים למצוא עסקים סביבם במהירות ובקלות. בין אם אתם מחפשים מסעדה קרובה, שרברב או מכון יופי, אפליקציית איזי מספקת רישומים מקיפים עם חוות דעת של לקוחות, תמונות ופרטים ליצירת קשר. זאת פלטפורמה נוחה שמגשרת על הפער בין עסקים ללקוחות מקומיים, מה שהופך אותה לכלי לכלי מעולה לבעלי עסקים שמעוניינים להגדיל את החשיפה שלהם .
יתרונות בפרסום עסק באיזי
פרסום באיזי מציע יתרונות רבים לעסקים, הנה כמה מהיתרונות המרכזיים:
- חשיפה מוגברת – בסיס המשתמשים הגדול של איזי מבטיח שהעסק שלכם יקבל תשומת לב למספר רב של לקוחות פוטנציאליים בסביבה שלכם.
- פרסום ממוקד – השירותים מבוססי המיקום של אפליקציית איזי מאפשרים לכם למקד ללקוחות שכבר מחפשים שירותים או מוצרים כמו שלכם באזור שלכם.
- אמינות – ביקורות ודירוגים של לקוחות באיזי עוזרים לבנות אמון ומעודדים יותר אנשים לבחור בעסק שלכם על פני מתחרים.
- חסכוני – בהשוואה לשיטות פרסום מסורתיות, פרסום באיזי הוא זול יחסית ומעניק החזר גבוה יותר על ההשקעה (ויש גם אפשרות לפרסום בחינם) .
איך לפרסם עסקים באיזי ב-4 שלבים
פרסום עסק באיזי הוא תהליך פשוט, תעקבו אחר הצעדים שלב אחר שלב כדי להתחיל:
- צרו פרופיל עסקי – הצעד הראשון הוא ליצור פרופיל עבור העסק שלכם באיזי. תוודאו שהפרופיל שלכם מלא עם מידע מדויק, כולל שם העסק שלכם, כתובת, פרטי יצירת קשר ושעות פעילות. הוספת תמונות באיכות גבוהה של העסק שלכם יכולה גם למשוך יותר לקוחות.
- תשתמשו באפשרויות הפרסום של איזי – איזי מציעה אפשרויות פרסום שונות שיתאימו לצרכים ותקציבים עסקיים שונים:
- רישומים מקודמים – תכונה זו מאפשרת לעסק שלכם להופיע בראש תוצאות החיפוש, ולהגדיל את החשיפה.
- מודעות ממומנות – מודעות אלו מוצגות בצורה בולטת בתוך האפליקציה, ומושכות את תשומת הלב של משתמשים הגולשים בקטגוריות שונות.
- מבצעים ומבצעים מיוחדים – משיכת לקוחות על ידי הצעת הנחות או מבצעים בלעדיים דרך איזי. ניתן להדגיש הצעות אלו בפרופיל שלכם ובתוצאות החיפוש.
- תחזוקת הפרופיל – כדי למקסם את האפקטיביות של הפרסום שלכם באיזי, תוודאו שהפרופיל העסקי שלכם מתחדש כל הזמן, אם זה בביקורות, תמונות, מידע חדש ועוד
- צרו קשר עם לקוחות – מעורבות לקוחות היא חיונית לבניית בסיס לקוחות נאמן. תגיבו לביקורות, בין אם הן חיובייות או שליליות. התקשרות עם לקוחות מראה שאכפת לכם מהם, שאתם מעריך את דעותיהם ומחויבים לספק שירות מעולה.
סיפורי הצלחה של פרסום באיזי
עסקים רבים חוו צמיחה משמעותית על ידי פרסום באיזי. לדוגמה, בית קפה מקומי בתל אביב ראה עלייה של 30% בתנועת הגולשים במהלך החודש הראשון של השימוש ברישומים מקודמים באיזי. באופן דומה, מכון יופי בחיפה הכפיל את קהל הלקוחות שלו בכך שהציע מבצעים בלעדיים דרך האפליקציה.
סיכום
פרסום עסקים באפליקציית איזי היא דרך יעילה להגדיל את החשיפה של העסק שלכם ולמשוך יותר לקוחות מקומיים. על ידי יצירת פרופיל עסקי מפורט, ניצול אפשרויות של פרסום באיזי, ומעקב ותפעול הפרופיל, תוכלו לפרסם בהצלחה את העסק שלך עם איזי ולהגיע ליעדים שלכם .