בעולם הדיגיטלי התחרותי שיש היום, כל עסק חייב שתהיה לו נוכחות חזקה ברשת. אלמנט משמעותי שתופס חלק גדול מהנוכחות הזאת הוא הדירוג של האתר שלכם בתוצאות החיפוש. כלי שיעזור לכם לבצע את כל הפעולות והמעקבים שצריך הוא זפו – כלי SEO נוח וידידותי מאוד למשתמש ויכול לשפר ולייעל לכם את העבודה. במאמר הבא נסביר לכם מה זה זפו, איך משתמשים במערכת, מהם יתרונות השימוש בה, מחירים ועוד.
מה זה זפו?
זפו (Zefo SEO) הוא כלי / מערכת לקידום אתרים שעוזרת לאנשים שמתעסקים בקידום אתרים אורגני וניתן למצוא בה הרבה פיצ'רים שיעזרו לכם לייעל את העבודה על האתר שלכם ולבצע מעקב אחרי התוצאות. ניתן לבצע מחקר מילות מפתח, ניתוח קישורים נכנסים, מחקר מתחרים ועוד הרבה – למערכת זפו יש את כל מה שצריך כדי לשפר את דירוג האתר שלכם ואת הקידום באופן כללי. כל המידע שהכלי משקף אמין מאוד בהתחשב בעובדה שזפו מתממשק עם גוגל אנליטיקס וגם עם גוגל סרץ' קונסול ושואב משם נתונים .
זפו מכיל המון פיצ'רים , החל מהכי בסיסיים כמו מעקב אחרי דירוג ביטויים ועד לניתוחים מעמיקים של נתוני האתר ומתן הצעות לשיפור. הנה חלק מהם:
- דשבורד של האתרים – לזפו יש כמה סוגי מסלולים שניתן להתאים לסוג לצרכי העסק. לא משנה איזה חבילה רכשתם, באזור "אתרים בחשבון" תוכלו לראות את האתר או האתרים שהוספתם לתכנית וגם לצפות ישירות בנתונים בסיסיים שיוצגו לכם ישירות בממשק.
- מילות מפתח – בפריט בתוך "מילים" ניתן להוסיף ביטויים למעקב כדי להיות בבקרה על הדירוגים שלהם וגם לצפות בהיסטוריית המיקומים שהוספתם לזפו לאורך כל תהליך הקידום ולבצע שינויים על בסיס תובנות שקיבלתם.
- תוכן – זפו מנתח את הביצועים של האתרים שלכם על בסיס קבוע ומספק דוח מסודר שמציג כל מה שדורש שיפור. החל מלזהות קישורים לא תקינים ועד תובנות לגבי תגיות מטא, פיצ'ר ניתוח הנתונים של זפו מספק תובנות שיכולות לעזור לשפר את דירוג האתר.
- ביצוע מחקר – אפשרות שימושית מאוד שמאפשרת לבצע מחקר מתחרים והשוואת הנתונים של הקידום שלכם שלכם ביחס למתחרים שלכם.
- מעקב קישורים – Zefo SEO מאפשר גישה ישירה לצפות ישירות דרך הכלי בקישורים שמקשרים לאתר שלכם. חשוב לבצע מעקב קישורים נכנסים לאתר שלכם כדי לוודא שקישורים שהשגתם או רכשתם אכן תקינים ושאין קישורים זדוניים כאלה או אחרים שצריך להסיר.
- הפקת דוחות – זפו מאפשר ליצור דוחות בהתאמה אישית שיציגו ללקוח כל מידע שתרצו שהוא ידע לגבי קידום האתר שלו – מיקום מילות המפתח שהוא מעוניין לקדם, כמות כניסות לאתר ועוד נתונים רלוונטים שהכלי אוסף עליו נתונים והלקוח מעוניין לראות בכל דוח. ניתן גם לתזמן דוחות שיישלחו ללקוח באופן אוטומטי בימים ושעות קבועים בחודש.
- משימות – זפו SEO מאפשר לכם להגדיר יעדים וליצור משימות שאתם רוצים לעשות שקשורות לקידום האתר שלכם ולבצע מעקב קבוע.
- אזור ניהול עבודה – מטרת האזור של ניהול העבודה היא ביצוע סדר וארגון בצורה שכל המידע יהיה נוח ונגיש. תוכלו ליצור דף שהוא סוג של כרטיס ביקור של הלקוח ולרשום שם פרטים אישיים כמו שם הלקוח, כתובת האתר, תג המעקב של גוגל אנליטיקס ועוד.
יתרונות השימוש בזפו
יש המון כלי SEO מתקדמים ולכולם יש יתרונות וחסרונות. חשוב שתשתמשו בכלי אמין שיספק לכם את הנתונים הכי מדויקים שאפשר כדי להגיע לתוצאות הכי הטובות עבור הלקוחות שלכם. זפו הוא כלי שמתממשק עם Search Console ועם Google Analytics 4 והוא מעביר מהם את הנתונים, מציג אותם במערכת בצורה נגישה ומאוד ידידותית למשתמש, מה שמאפשר לכם להסתמך על המידע שהכלי מספק.
בתכלס - כמה עולה השימוש הזפו?
לצערנו השימוש בכלי אינו בחינם, אבל אפשר לעשות תקופת ניסיון שבועיים. אם אהבתם את הכלי ואתם מעונייים להשתמש בו באופן קבוע, אלו המסלולים שתוכלו לבחור בניהם:
- מסלול לאתר אחד בלבד – 99 ₪ לחודש.
- מסלול עד 10 אתרים – 299 ₪ לחודש.
- מסלול עד 20 אתרים + גישה לממשק API ו- Data Studio – 579 ₪ לחודש.
- מסלול לשימוש עד 40 אתרים + גישה לכל הפיצ'רים (נועד לחברות גדולות) – 999 ₪ לחודש.
לסיכום
Zefo SEO הוא כלי מקיף ואמין שנועד לייעל לכם את העבודה ולשפר לכם את ה-SEO. יש סיבה שהמון חברות קידום אתרים משתמשות בכלי הזה. עם מגוון רחב של תכונות החל ממעקב אחרי מילות מפתח ועד לניתוח מתחרים, זפו מספק את הכלים הנדרשים לקידום אורגני אפקטיבי. עם הממשק הידידותי למשתמש בשילוב עם כלים שמנתחים את נתוני האתר שלכם, זפו מביא לכם נתונים מדויקים ויעילים .